Sista dagen snyft.

Ingen rolig dag, sista dagen i york. Kommer sakna min son och semesterlunken. Upplevelser,ätagott och dricka gott. Jag får tänka på att vi ses i september på bröllopet. Resan hem gick bra, vi tog först ett tåg 11.23 som gick till Manchester AirPort.

Dom här fina blommorna hängde utanför ett fönster. Vi kom lite tidigt så vi vandrade lite fram och tillbaka för att få mina steg.

Det var roligare att åka med tåget när man kunde se ut, när vi kom hit åkte vi ju mitt i natten. Framför oss satt två småflickor och jag tycker det är så konstigt att höra när dom pratar flytande engelska. Det ska ju inte små barn kunna. Väl framme vid flygplatsen flöt allt smidigt på, vi gick runt och handlade.

Vi gillade burkarna så vi får hoppas att även kexen är goda. Sen måste vi bara ha med oss lite skottekex, jag fick en ask av Lu när han kom hem ifrån ett besök i England. Sen blev det lite godis också.

Jag vet nu vilken parfym jag ska ha Chanel fem luktar så gott.  Vi var faktiskt nära att missa planet, för vi köpte något att äta och sätter oss på en bänk men då säger Le att vi borde sätta oss där vi kan se när flyget går. När vi hittar vår gate står det boarding så vi får lite bråttom dit men det var ingen fara för sen fick vi vänta vid gaten.

Här är vi på väg hem, när man går ombord på planet på det här sättet så måste man ju vinka som en känd person.

Flygresan gick bra, det blev en drink och chips igen. Semestern började så och avslutade så. En liten pojke framför oss mådde inte så bra, då berättar mamman att dom hade blivit matförgiftad. Hon hade legat dagen innan. Inte så roligt.  När vi kommer fram så går vi fel väg till tåget men till slut hittar vi det och blir glada att tåget ska gå snart så vi sätter oss i väntrummet och väntar. Då säger jag till Le konstigt att det inte har kommit och vi går ut ur väntrummet och då ser vi att det är ett kort tåg som går rakt framför våra näsor. Kul vi får vänta på tåget i en halvtimme innan nästa tåg kommer. Väl hemma blir det hamburgar från burger king.